SEO je příležitostí, jak se lépe zviditelnit na celosvětové počítačové síti Internet, a bývá velmi často využívané zejména internetovými obchodníky – eshopy. Obchodování online se věnuje mnoho subjektů, ovšem Internet není jen o výměně zboží nebo službách, jako jsou masáže nebo kadeřnictví. Internet slouží jako celosvětový informační portál v mnoha oborech lidské činnosti, a právě tímto způsobem lze snáze nabízet podklady pro výukovou činnost, sebevzdělávání, ale třeba i zábavu. Kteří provozovatelé webů by ocenili, kdyby se jim věnoval profesionální SEO webdesignér a digitální agentury?
Předpověď počasí – a další zdroje, které se zabývají problematikou předpovědních modelů včetně například detekce bouřkových blesků, stavů vody na řekách a monitoringu sucha, stavu ovzduší (smog) apod. Meteorologií se zabývá mnoho zájemců, kteří poskytují i cenné údaje z měření meteorologických dat a jejich statistiky, což oceníme v běžném životě, ale i při plánování dovolené, sportovních aktivit i pracovních činností. Některé meteorologické weby by si skutečně zasloužily být více v popředí vyhledávačů.
Pohyby letadel, jízdní řády, lodní doprava – cestování je velmi významný segment lidské činnosti a s tím souvisí i informační portály. Některé jsou propracované do detailů, jiné zas až tak dobré nejsou. Máte-li v úmyslu nabízet služby podobného charakteru, které budou sloužit široké veřejnosti, bez dobře zpracovaného SEO se neobejdete.
Obsazenost kempů, ubytovací kapacity – rekreace v tuzemsku nabírá na síle a mnoho lidí má zájem o tento typ dovolené. Bohužel se stává, že se vydáváme na cestu třeba s karavanem nebo jako vodáci či turisté nebo cyklisté pod stan a nemáme přehled, jak to na některých místech aktuálně vypadá. Kdyby existovala databáze kempů s aktuální obsazeností, byl by to cenný zdroj a opět podnět pro práci SEO webdesignéra.