Firmy se neustále předhánějí, kdo přijde s lepší nabídkou pro své zákazníky. Trh je doslova přesycen businessy a začínajícími start-upy, kteří se snaží zvýšit povědomí o svém produktu či službě. V mnohých ohledech tak může být velmi náročné uspět mezi dalšími stovkami firem se stejným nápadem a potencionálem. Nakonec uspějí ti nejlepší, kteří se nebojí výzev a riskování.
Mnoho začínajících firem neoslaví ani první rok od svého vzniku, to je alarmující údaj, ale přesto v mnohém vypovídající. Povětšinou je na vině malý zisk, který s sebou přinášejí potenciální zákazníci. Jenže jen málokterá firma má v začátcích miliony na svou propagaci, jak však víme, řada úspěšných firem ne nadarmo investuje do online marketingu obrovské finance. Je tedy možné vytvořit funkční reklamu, která nebude finančně náročná, a přesto přinese tížený úspěch? Možná je to jednodušší, než jste čekali.
- Sociální sítě
Sociální sítě mají moc, která mnohdy přesahuje i ty nejlépe placené reklamy v televizi. Možná i proto, že reklama se pomalu ale jistě přesouvá na internet. Televizní reklama navíc představuje předražený a neefektivní způsob propagace, na který dnes slyší už jen malá skupina zákazníků.
Oproti tomu reklama na sociálních sítích může zacílit na potřebnou skupinu zákazníků. Jen málokdo na nich v dnešní době není aktivní a jejich obsah si nezobrazuje při každé volné chvíli. Profil na sociálních sítích je do jisté míry stále zdarma, tudíž nepředstavuje žádnou vstupní investici.
- PPC reklama
Jak vypadá ppc reklama? Jedná se o druh reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamy na web, ale až za prokliknutí na danou webovou stránku. Co je ppc kampaň? Efektivní způsob reklamy, který představuje vysokou úspěšnost. Proč jí nevyzkoušet na vlastní kůži, můžete totiž ve výsledku jenom získat.